dimecres, 17 d’octubre del 2012

Vergonya


La setmana passada va vindre al despatx una clienta per informar-me que havia denunciat el primer marit (dels tres que n'ha tingut) perquè no li pagava tota la pensió d'aliments del fill, però que ara volia retirar la denúncia per evitar mals rotllos.

Vaig celebrar esta decisió, perquè el primer marit és veí meu i no és bonic portar al jutjat una persona a la qual he vist en calçotets tot l'estiu des del sofà de casa.

Eso sí em va dir quiero que hables con él y que le hagas saber que he quitado la denuncia, para que luego no diga por ahí que soy mala persona.

Uns dies després em vaig trobar amb el primer marit a la porta de casa i li vaig dir:

L'altre dia vingué la teua ecs! a dir-me que t'havia denunciat pel tema de la pensió del nano, però vaig parlar amb ella i ha decidit retirar la denúncia. Ho dic perquè ho sàpies...
Mira, Martí em va interrompre no em fa vergonya que ho veges.

Es va fotre mà a la butxaca de darrere del pantaló i tragué una llibreta de Bancaixa. No de Bankia, de Bancaixa.

Este mes li he ingressat això i assenyalà amb la ungla un moviment de 100 euros— i només em quedà açò per a acabar el mes.

La quantitat que li quedava no arribava als tres dígits, i encara no estàvem a meitat de mes.

Ho sent.

No se'm va ocórrer una altra cosa més intel·ligent.

I tampoc em fa vergonya dir-te que vaig a Cáritas a que em donen menjar, perquè si no molts dies no dinaria.

L'home tenia raó i no havia de fer-li vergonya res de tot això, però potser aquells que tenen possibilitat de canviar estes coses haurien de plantejar-se què estan fent.

2 comentaris:

Clidice ha dit...

Sempre m'he preguntat quina quantitat d'injustícia podem tolerar en nom de la justícia. Potser tu, que et mous en toga, en saps la resposta.

Glò ha dit...

Tampoc en fà a mi vergonya, dir que sé, conec i jo mateixa he ajudat a homens a pagar pensions per a ex, ja no a fills, que també¡¡...a dones malfaeneres que ni siquiera fan res per dur la casa avant¡¡...i no et cansa vorer açó dia si, dia també??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails