divendres, 19 d’octubre del 2012

Reciclatge professional



Ahir, en entrar a l'estanc, Pura, l'estanquera, em preguntà:

No vas reconéixer la xica que estava ahir fent la promoció d'L&M?
La xica d'L&M? No, la veritat és que no.
És que em va dir que et coneixia.

Vaig alçar una cella.

De veres?
Sí, quan vas eixir em preguntà “¿Este chico es abogado?”.

Vaig alçar l'altra cella.

Però... era una clienta?
A quin sant! És advocada. Em va dir que et va tindre de contrari en un juí.

Hòstia. Realment el món s'acaba.

M'explicà —continuà Pura— que el despatx on treballava la féu fora i que ara es dedica a fer promocions de tabac pels estancs.

Vaig marxar una miqueta tocat, però després ho vaig pensar bé i vaig arribar a la conclusió que tampoc és per a tant: fer promoció del tabac no és, ni de lluny, una feina tan perniciosa i nociva com la que fem molts advocats.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails