dijous, 18 d’octubre del 2012

Nassos



A tu a voltes no te pica el nas?
Què?
Per fora. No te pica?
Sí, iaia, algunes voltes sí.
I com és que a mi mai m'havia picat i ja fa uns dies que me pica?

De vegades els dinars amb la iaia són massa estranys.

Però què diu?
També me piquen les orelles... Jo crec que és perquè abans estava més distreta i si em picaven no em donava compte...
Clar... clar...
... però ara que no tinc res que fer estic més pendent d'estes coses.
Podria ser... I què fa quan li pica el nas?

La iaia em mira i amolla:

Què faig? Me'l rasque. Què vols que faça?
I jo què sé...
Ai, fill, a voltes fas unes preguntes que pareix mentida que sigues advocat.

1 comentari:

la vida té vida pròpia - Sònia Moll Gamboa ha dit...

Nou hashtag a twitter: #fandelaiaiadeRasoirElectrique :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails