divendres, 14 de desembre del 2012

De bon matí



A les huit i mitja del matí:

Este gos és teu? Jo en tinc dos, però no són tan fins. Xe, ves amb compte no siga que mossegue a aquella dona. Maria, mira per a on vas o t'emportaràs un mos! Bé, xiquet, tu saps qui sóc? És igual, atén: tu eres qui jo em pense, veritat? He de dir-te que me mire molt tot lo que feu pel poble, que tots els dies me compre el diari, i que està molt bé, però vigileu de prop estos del PP, que són molt quadriculats: ara, per exemple, diu el Papa que ja no hi ha burra al pessebre i què fan? La lleven tots! Com si una burra o un macho canviara alguna cosa. En fi, has vist per a on va el camió del butà? Fa més de mitja hora que estic esperant-lo ací plantat com un fanal i més gelat que un poll.

Què desdejunen al meu veïnat?

2 comentaris:

Molding ha dit...

Parece que nada bueno.
Aparte como ayer fueron muchas cenas de empresa, no te extrañe que no sólo fuera bebida.....

Clidice ha dit...

són una meravella eixes converses, ni punt de comparació amb les xorraes de les de la feina :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails