dimarts, 18 de desembre del 2012

Mugró


Mai m'han interessat els pírcings: igual que em passa amb els tatuatges, no els trobe un interés sexual, no m'agraden estèticament i mai he valorat seriosament la possibilitat de fer-me'n un.

En els últims temps els uns i els altres s'han generalitzat tant (i tant) que al remat he acabat agraint i celebrant trobar cossos nets de ferralla i de tinta injectada.

Dissabte, però, mentre em grapejava amb un xic al corredor de casa vaig notar un cos estrany i no ho vaig poder evitar:

¿Qué coño es esto? vaig amollar en comprovar que un aret li travessava el mugró dret.
¿Te gusta?
Bueno... se me hace raro.

Ja al llit vaig tornar a la qüestió:

¿Cuántas veces te han preguntado si duele?
No te lo puedes ni imaginar... ¿Quieres saber la respuesta?
Claro: soy de naturaleza curiosa.
Pues sí, duele mucho. Duele tanto que sólo me hice uno, y eso que mi idea era perforarme los dos.

Me'l vaig mirar i vaig estirar de l'aret fins que el meu convidat féu una ganyota de dolor plaent.

Y dime, ¿se puede saber dónde va un vendedor de seguros con los pezones perforados?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails