dimecres, 12 de desembre del 2012

Teenage FanClub (I)

 
Una de les últimes guàrdies que vaig tindre estigué marcada per l'edat dels clients: cap d'ells passava dels vint anys.

A mitja vesprada em van telefonar de la comissaria perquè havien detingut un xic de dèneu anys i en arribar l'agent instructor del cas m'explicà el motiu:

Al nano lo han denunciado sus padres. Por lo que me han contado se ve que estaban discutiendo por algo y en un momento dado el chaval ha cogido un cuchillo y se lo ha puesto a su madre en el cuello.
Genial.
Pero bueno, ahora te lo saco del calabozo, hablas con él y que te lo explique.

El xic, però, estava més tranquil del que em pensava:

A ver, lo que pasó es que estaba nervioso y tal y se me fue la olla. Cogí el cuchillo de la cocina y pensé en clavármelo, pero luego vino mi madre, empezó a gritar y se montó una movida que no veas.

Després de parlar amb el xic em vaig trobar amb els pares, que estaven acabant de posar la denúncia. Em vaig presentar a la mare i m'explicà com havia començat tot:

Yo no le digo nada a mi hijo. Me da igual que no quiera estudiar ni buscarse un trabajo; lo único que le pido es que no venda drogas en casa. Si quiere hacerlo, que lo haga en el parque, pero no en casa. ¿Verdad que no es para ponerse como se puso?
Tiene razón, señora: las drogas, en el parque.

Al dia següent, els pares retiraren la denúncia.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails